سوالات متداول

سوالات متداول

  • چگونه یک سرویس را فعال کنم و عضو سرویسی شوم؟
    شما می توانید کلمه فعالسازی سرویس را به شماره 2050 یا شماره ای که با آن پیام درخواست عضویت دریافت کرده اید، ارسال نمایید. برای مثال جهت عضویت در سرویس دانستنی ها حرف (k ) را به شماره 2050 ارسال نمایید تا عضو این سرویس شوید.
  • چگونه سرویس خود را غیر فعال و عضویتم را لغو کنم؟
    به سه طریق می توانید سرویس خود را غیرفعال نمایید: اول اینکه کلمه غیرفعالسازی سرویس را بدانید و ارسال نمایید. برای مثال جهت غیرفعال کردن سرویس دانستنی ها ( k off) را به شماره 2050 ارسال نمایید. دوم: در صورتیکه کلمه غیرفعالسازی را نمی دانید حرف ( off) را به شماره ای که از آن پیامک دریافت می کنید ارسال نمایید تا راهنمای غیرفعالسازی را دریافت نمایید. سوم : با شماره 9990 تماس گرفته و درخواست دهید سرویس شما را غیرفعال نمایند.
  • چه سرویس های دیگری جهت عضویت وجود دارد؟
    شما می توانید در بخش های دیگر سایت لیست تمام سرویس های موجود را مشاهده نمایید و یا اینکه با ارسال یک پیامک خالی به شماره 2050 لیستی از سرویس های پر طرفدار را از طریق پیامک دریافت نمایید.
  • هزینه هر پیامک چقدر است؟
    هزینه هر پیامک در سرویس های مختلف متفاوت می باشد. جهت مشاهده هزینه هر سرویس می توانید با مشاهده لیست سرویس ها در بخش های دیگر سایت از هزینه آن نیز مطلع گردید.
  • آیا پیامک های طولانی تر تعرفه بیشتری دارند؟
    خیر، هزینه پیامک سرویس ثابت می باشد.
  • محتوای سرویس ها از چه منابعی تامین می گردد؟
    تمامی سرویس ها از معتبرترین منابع در هر حوزه تامین می گردد.
  • چگونه می توان از نتایج قرعه کشی و برندگان آگاه شد؟
    ؟ پس از قرعه کشی با برنده تماس گرفته خواهد . سپس از طریق پیامک به تمامی مشترکان اطلاع داده خواهد شد. همچنین دربخش برندگان سایت می توانید اسامی برندگان را مشاهده نمایید.

کلمات کلیدی

شرکت همراه , خدمات ارزش افزوده , همراه اول , موبایل , مسابقه پیامکی

تماس

آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار آفریقا، ناهید غربی، کوچه اختران، ساختمان تجارت الماس، طبقه سوم، واحد 314

تلفن واحد ارتباط با مشتریان: 96669152-021
info@hamrahvas.com

عکس

خبرنامه

بالای صفحه